talesh architecture

بررسی معماری سنتی و اصیل تالش

talesh architecture

بررسی معماری سنتی و اصیل تالش

talesh architecture

سلام ...
آناهید قلی نیا هستم .
دانشجوی مهندسی معماری .
هدف من از ساخت این وبلاگ به اشتراک گذاشتن اطلاعاتی از یک روستا در استان گیلانه که تاریخچه ی زیادی داره ولی هیج جا اسمی ازش آورده نشده .
امیدوارم از خوندن این وبلاگ لذت ببرین و با نظرات زیبا من رو همراهی کنید .
وبلاگ رو به اشتراک بزارین .

راه ارتباطی با من از طریق اینستاگرام :

anii_architecture

kashli_archiect

anahidwgh

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۳ ارديبهشت ۹۹، ۲۳:۲۸ - هنتای ساما
    O_O
  • ۳ ارديبهشت ۹۹، ۲۳:۲۷ - هنتای ساما
    O_O
نویسندگان

گپی با شما

سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۴۲ ب.ظ

دوستان از همه ممنونم که دنبال میکنید وبلاگ رو وبا نظراتتون منو راهنمایی میکنید .

کم کم مطالب رو به اینستاگرام منتقل میکنم .

خوشحال میشم اونجا هم دنبال کنید .

 

آیدی اینستاگرام :

kashli_architect

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۲۶
آناهید قلی نیا

نظرات  (۲)

 

            موسیقی وبلاگت رو دوست دارم ..! 

         

پاسخ:
مرسی ، موسیقی محلیه ، خوشحالم دوست داشتین
۰۲ مهر ۹۸ ، ۱۳:۲۸ هادی اسماعیلی فضل

سلام وب خوبی دارین . بنده هم تک بیت همراه با عکس نوشته کار می کنم خوشحال میشیم در خدمتتون باشیم.
چه کرده برق لبت با دلم؟ نمی دانم
همیشه کشته ی یک اتصال کوتاهم

همیشه زجر دشمن شادی آور نیست گاهی هم
دل یک گربه با مرگ سگی ولگرد می گیرد

پاسخ:
سلام ممنون .
حتما سر میزنم و دنبال میکنم.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

پشتیبانی